joi, 29 octombrie 2015

Curajul de a saruta o Scorpie



  Am intalnit un print. L-am sarutat si s-a tranformat in broasca. Am intrat in primul magazin de animale si l-am schimbat pe un papagal. Il lua somnul doar cand ii tranteam un prosop negru pe colivie. In rest ... nimic original. M-am intors la magazinul de animale si l-am schimbat pe un arici. Era bun... Imi facea acupunctura atunci cand mergeam pe intuneric desculta prin casa. Cand l-au apucat durerile de spate si s-a blocat in forma de ghem l-am dus la veterinar. Medicul mi-a zis sa-l las acolo la azil si mi-a dat in schimb un acvariu mare, acoperit cu o panza neagra. Mi-a zis sa nu ma uit in interior pana nu ajung acasa. Am intrat curioasa si surpriza! Inauntru era un peste creat parca pentru a speria pana si persoanele aflate in soc cardio respirator si inlocuind astfel socurile electrice. Era un peste scorpie. Pe acvariu era scris: saruta-l, poate de data asta ai mai mult noroc si se transforma intr un print adevarat!
  Morala: adevarata frumusete se afla acolo unde te astepti mai putin, important este sa perseverezi in cautare si sa nu te lasi inspaimantat de aparente!

  P.S Medicul veterianar nu era Dumnezeu, ci doar un om de bine!

6 comentarii:

  1. Frumusetea se ascunde in cele mai ciudate locuri... Trebuie,intr-adevar,doar sa o descoperi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. important este sa vrem cu adevarat sa vrem sa vedem ceea ce este frumos si ne face fericiti!

      Ștergere